piątek, 13 lutego 2009

...

tak się czuje człowiek gdy mu przykro,
znów tylko parę małych świeczek
muzyka i pełna myśli samotna głowa.

są ludzie bez serca (tak są) i ranią, 
a ja taka już jestem...
pozory lubię stwarzać zimne
jednak nawet takie wredne suki jak ja mają jakiś rozmokły bijący w piersi
mięsień, który chcąc nie chcąc czasem się odzywa...
nie wiem skąd to wiem, wiem i już
ludzie chyba tak już mają dobrze znają swoje miejsce i równie dobrze wiedzą
jaki jest ich środek.

bywam nieznośna, kapryśna, marudna
ale to wszystko to tylko część mnie, potrafię się śmiać tak samo jak marudzić
nie zmienię się bo ktoś krzyczy za moimi plecami
"ey patrz bo ona..."

wiem że ta ona jest niepowtarzalna
i o to się rozchodzi
być jedyną sobą
nie sobą w 8 osobach

a teraz pozwólcie że sobie przeklnę
bo mnie kurwa chuj strzela kiedy widzę jak ostatnio popierdoliło ci się pajacu
w głowie.

arivederrci

1 komentarz:

  1. popierdoliło się na całej linii.

    i tak będe murem, nawet gdy watpisz, gdy rozum watpi.

    i kocham cie nie zmiennie nawet jak marudzisz, kaprysisz i inne -isz.

    OdpowiedzUsuń