piątek, 2 października 2009


 



dżizys krajzys, no i tak właśnie mija godzina za godziną a ja tu kurwa siedze i niby wmawiam sobie że a Anka dużo robisz ale tak nakurwaprawde mój dzien wcale nie jest wypełniony po brzegi. wieczorem łapie dołki emocjonalnomaniakalne i wydaje mi sie że już wszystko przeżyłam a przecież całe życie mam przed oczami i nie to żebym widziała koniec ale właśnie początek taki słodki... szumi szuszczy szemroce szeleści wszystko jakoś przeszkadza mam chyba napięcie przedpaździernikowe a właściwie już można byłoby powiedzieć masz anka coś z głową, cociaż zwykle mi przechodzi kiedy mnie tulisz i całujesz mój drogi panie M.



ty się odmieniasz i ja się odmieniam. przez przypadki



1. Mianownik - kto? co? ty
2. Dopełniacz - kogo? czego? ciebie
3. Celownik - komu? czemu? tobie
4. Biernik - kogo? co? ciebie
5. Narzędnik - z kim? z czym? z tobą
6. Miejscownik - o kim? o czym? o tobie
7. Wołacz - o! Mateuszu
8. Intymnik - kto z kim? ty ze mną
9. Wygryźnik - kto? kogo? dlaczego? ty, mnie, od tak
10. Łapownik - kto? komu? ile? ja, Bogu, sporo
11. Przypierdolnik - komu? w co? światu, w dupe
12. Przypierdolnik materialny - za ile?  zaniewiele
13. Powodnik - dlaczego ja? no właśnie nie wiem
14. Dziwnik - e? o kurwa
15. Rządownik - kwa? kwa? stefańska to ja (tak mi się tylko przypomniało)
16. Złodziejnik - komu? co?  memu panu M, troche czasu






 

1 komentarz:

  1. to było dobre.

    Anka! jebnij się w głowke twoja małą, której trzeba podciąc końcówki.
    Przeżyłaś już wieeeeeeeeeele. Ale pomyśl ile jeszcze razy będziesz wnosiła wielką drabinę po schodach, albo jeździła dupą po lodzie. :))

    OdpowiedzUsuń