środa, 9 czerwca 2010

może jeszcze kiedyś będziesz mocno pragną we mnie się wtulić, ...................................................kurwa suka dziwka.... udaję. Jestem najlepszym graczem ja jebe bo nie jest ani max ani trochę ani nawet minimalnie mi z tym lekko... bo tęsknie cała, cała drżę i chociaż nie chce z jednej strony to z drugiej mocno pragnę powrotu... ale nie ma powrotów w naszym świecie, w Twoim nie ma. nie kochaaaaaaaaaaasz mnie nie kochaaaaaaaaaaaaasz nie kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasz. i jesteś taki już obcy jakbyś nigdy nie istniał a przecież nie byłeś aż tak bardzo na chwile a na dłużej.. no i mnie miałeś całą, siebie Ci oddałam. moje 150 procent i chuja w zamian... i te ostatnie miesiące tygodnie dni i godziny. przykra sprawa... w ogóle. sukowato jest

2 komentarze:

  1. nie ma powrotów.. to może zły sen?

    OdpowiedzUsuń
  2. la-vita-a-bella-blog.pl14 czerwca 2010 05:40

    nasuwa mi się tylko jedna myśl:
    'nie wiem w którą stronę
    nie wiem dokąd moge dotrzeć
    uwalniam swoją wolę
    zaczynam nową drogę
    w miejsca których nie ogarnie myśl'
    "system" Coma

    OdpowiedzUsuń