czwartek, 3 czerwca 2010


ja sobie już wszystko poukładałam, wczoraj, kiedy kolejny raz przekonałam się jaki jesteś niedojrzały. i jest mi tak cholernie lepiej, teraz zaczynam czuć że na prawdę dam radę. oczywiście że jeszcze nie raz sobie poszlocham, kurwa, ale to takie zwykłe, przeżyłam z Tobą coś i nic, zresztą teraz wiem że to takie nieważne czy to rok czy 5 lat czy 20 jak się przywiążesz do kogoś to choćby chuj na chuju nie będzie to dobry początek nowego rozdziału ale czas goi rany. Tak! wszystko będzie dobrze... ach 

4 komentarze:

  1. 'wir sind die gewinner :)'
    i notatka ze scenariusza:
    bohater uśmiecha się ukradkiem, podchodzi i poklepuje bohaterkę po ramieniu
    i klaps
    i

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wierzysz to bedzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruszyła nowa ocenialnia. Może się skusisz na szczerą ocenę? : D

    Pozdrawiamy, krytykacz.wordpress.com ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie. teraz mocno trzymam sie krakowskiej żeby nie zniknąc gdzieś pomiędzy szczelinami

    OdpowiedzUsuń