czwartek, 20 sierpnia 2009

czegoś szukam, zapalam solną lampkę zasiadam do książki ale nie mogę jej przeczytać więc czołgam się przez pół pokoju i siadam tu przed tym zasranym świecącym ekranem i coś każe mi ciągle potykać się o ciche głosy jakiś massive attack i jakis angel i tak przez 30 min aż nagle uświadamiam sobie co słysze kiedy zamykam oczy a czego nigdy wcześniej nie słyszałam... bez zastanowienia ciągle tylko dłubałam, wydłubywałam słowa z ust 'You are my angel Come from way above To bring me love' a teraz przecież, to ma jakiś sens, większy niż poprzednio (nieogarniam) i ciągle słucham i znów dociera do mnie że to ja: "Her eyes She's on the dark side Neutralize Every man in sight" a potem znów Ty:
You are my angel
Come from way above


so i just want you, don't worry

1 komentarz: