środa, 19 sierpnia 2009

a teraz pozostaje tęsknić za tym miejscem w którym spędziłam z Tobą 168h i wmawiać sobie że tęsknie tylko za miejscem a nie za Tobą bo Ciebie przecież ciągle mam... a bo np wypsikałam Twoim giorgio armanim cały pokój i całą siebie i pije kawe z cynamonem z 'naszego' kubka i czytam sms które do mnie wysyłasz i czekam i cała płone by tylko znów złapać Twoją dłoń... i znów móc troche być nieznośną i znów krzyczeć po Tobie i prosić Cię byś podał wszystko co mi kazali podać i śmiać się z Ciebie kiedy udajesz jakieś zwierzaki i cieszyć się kiedy witasz się z każdą częścią mojego ciała całując je i chodzić z Tobą na spacery i leżeć z Tobą w łóżku i mówić ci jak wiele dla mnie znaczysz i jak bardzo ciesze się że Cię mam i pytać jak bardzo mnie lubisz... i złościć się kiedy nie wstajesz jeszcze albo gdy wstajesz już... zasypiać i budzić się znów przy Tobie.

1 komentarz:

  1. rmneoijghwup9bea vuirgh-34987fgwp3fbuef3qoiu4th-93874gh34-f9cobfgewrtgfmp4iu99ewFGPWEIUG
    QE987fqeIUBFwgiawwe8

    TYLE.

    OdpowiedzUsuń