poniedziałek, 23 marca 2009

; )


Poszukuje Cię, w Internecie namiętnie pełnym od złudzeń od
samotnych resztek połamanych wspomnień, nastolatki piszą tyle głupstw nie
wiedząc ile zła czyha w nierealnym świecie. Poszukuje Cię bo mi powiedziano że
istniejesz, że mnie lubisz, a ja pragnę być lubianą, pragnę jak niczego więcej
nie pragnęłam jeszcze, w końcu być czyjaś, w końcu stanąć zupełnie znana Tobie
przed Tobą jako Twój owoc pożądania.



no i stoje.


Serce za serce, tak nie wiele.

gdybam sobie o Tobie...
o mnie...
o Nas...
jak to ładnie brzmi! 'gdybam o NAS' ; )




(głupio mi pytac kim jest gewiner ale kim?)

2 komentarze:

  1. Gdyby, gdyby to nie było na niby

    Gdyby świat cały
    Obrósł w niebieskie migdały

    Gdyby po Ziemi stąpały ideały
    Biały byłby czarny
    A czarny biały

    Gdyby czyn był godny chwały

    Gdyby cudowne sny się sprawdzały

    Gdyby z wszystkich treści morały wypływały

    Gdyby partnerki partnerów swych kochały
    Gdyby oczy nie płakały
    A usta się wciąż śmiały
    Gdyby powracały piękne chwile
    I trwały
    Gdyby lepsze czasy nastały

    Gdyby bratnie dusze się wspierały
    I sobie ufały


    Gdyby żadne serduszka nie pękały

    Gdyby każdy był wyrozumiały

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybaj sobie i wprowadzaj to w czyn i tak sobie trwajcie szczęśliwi :)

    a co.




    bo jo cie kochom! :*

    OdpowiedzUsuń