niedziela, 20 grudnia 2009


mam ochotę wrzucić sobie z Tobą zdjęcie na 'nasza klasa' bo cie kocham (to chyba dość wystarczająco głupi powód) i chciałabym żeby wszyscy wiedzieli że tak jest i podpisać je 'z moim ukochanym dziubaskiem' (;p) żeby pomyśleli że jestem tak infantylna że to że mówie w ogóle o miłości do ciebie, zapewne jest tylko jakimś mega przereklamowanym gównem z ust kolejnej nastolatki... ale ja (nie)przepraszam, bo ja (zaczełam/skończyłam*) dziś 19 lat i wiem już po wszystkim tym co w tym czasie zdążyłam przeżyć że to co czuje nigdy tak bardzo mnie nie przerastało, nigdy na tyle by płakać za każdym razem kiedy odchodzisz a jesli nie plakać to po prostu mysleć o Tobie nonstop i zadawać sobie pytanie: kiedy bedziesz już tylko mój od rana do rana od tygodnia po kolejny tydzień od miesiąca po lata świetlne... i właśnie dlatego nie dam sobie z Tobą zdjęcia na 'nasza klasa' przypomniałam sobie przecież że ktoś mópgłby mi cie skraść...



*bowiem anna nie wie nadal czy sie mówi : zaczełam 19 lat i wtedy ma sie 19 i te zjebane pół dnia czy ze może skonczylam 19 i ma sie 19 i pół dnia...



śmierdzą mi kwiatki na stole, sory mamo, tato ale w dodatku wyglądają jak kapusta.



 

1 komentarz: